mylifeasjuliia

Söndag ♡

Publicerad 2014-01-26 16:34:55 i

Hello darlings! 
För mig är söndagar antagligen ett rent helvete, än väldigt underbar söndag eller både och. Idag har den varit helt underbar faktiskt! Vaknade runt nio (vilket inte var ett problem faktiskt) och satt på datorn och kollade klart på en film som jag inte hann se igår. När den var slut gick jag ner till köket och tog mig lite frukost! Sen kom jag på att vi ska ha ett litet prov på färglära imorgon, så jag satt mig ner och plugga lite. Fick även för mig att plugga lite matte! Så nu när pluggandet är klart, tänkte jag hoppa in i duschen, göra mig fin och bara ta det lugnt!
Efter jag duschat brukar jag alltid smörja in mig med min Body Butter som jag köpt från The Body Shop! Hur underbart som helst nu på vintern när huden kan bli som torrast! Rekomenderar det verkligen till er med torr hud! Ha en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll! Kram 

Papaya Body Butter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela