mylifeasjuliia

Busy, busy, busy.

Publicerad 2014-03-10 18:02:29 i

Hello darlings! 
Det har varit fullt upp dom senaste dagarna. I fredags var vi på Attitude mässan i Stockholm, vilket är en mode och skönhets mässa! Dit kommer massa kändisar som tex. Pernilla Wahlgren, Laila Bagge, Linda Hallberg, Daniel Paris och många mer! (Olika varje år antar jag) Några bloggerskor/bloggare var också där. Träffade även på Andreas Wijk, som också intervjuade mig och Sanna och några till! Det var en väldigt rolig och intressant upplevelse! 

Kvällen fortsatte med fest hemma hos Sanna som var sjukt kul! Kommer dock ej ihåg så mycket, eftersom jag låg däckad innne på Sannas rum och spydde. Haha! Skäms..
 
Lördagen spenderades bakfull som ett as, men som blev lite bättre senare mot kvällen då min kära underbara Mathilda kom på besök! Vi kollade på Melodifestivalen och film och käkade melon och nötter. 

Söndagen var en slappdag som tillbringades framför datorn med massa Criminal Minds avsnitt som jag är beroende av. (Bästa serien i världen för er som gillar kriminal serier)

Idag är det då måndag och som redan börjar ta sig mot sitt slut. Slutade runt 11 idag eftersom vi hade en halv studiedag. Jag och Sanna skulle träffas på stan för en fika, men det blev inte så. Istället ska vi luncha imorgon eftersom vi båda har praktik! 
 
Det var en liten förklaring varför jag inte haft tid/ork att blogga dem senaste dagarna, men nu kommer jag fortsätta blogga dagligen härdan efter! Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram

Och några från festen! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela