mylifeasjuliia

Dagen!

Publicerad 2014-03-19 18:07:56 i - Familj, - School,

Hello my darlings! 
Har haft en väldigt kort dag idag, och som vanligt är hur skönt som helst. Klippte min docka hela dagen! Så mina fötter värker en aning. Efter skolan åkte jag till Hallsta, eftersom mamma var där och hälsade på mormor! Vi tog en liten fika och pratade. Mestadels mamma och mormor på italienska, och självklart eftersom mamma inte lärde oss italienska satt jag bara brevid i min egna lilla värld. Haha! Sen efter vi kom hem har jag rensat ur hela min garderob, så nu vill jag fylla på den med nya fina kläder! Nu ropar mamma att maten är klar, så nu ska jag kila! Ha en trevlig kväll darlings. Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela