mylifeasjuliia

En underbar dag!

Publicerad 2014-03-05 18:36:54 i - Mat, - Mys, - Shopping!, - Underbara vänner, - Övrigt,

Hello my darlings! 
Idag har det varit än väldigt rolig dag! Började med att vi hade frisör lektioner praktiskt taget hela dagen, men vilket inte var ett problem! Efter skolan drog jag, Sanna, Jill och Evelina när på stan. Vi gick in till Ur & Penn och där köpte jag ett par jättefina örhängen! Sen gick jag, Sanna och Jill vidare till Bikbok där Sanna köpte ett plagg. Jill skulle tillbaka till Ur & Penn så jag och Sanna fortsatte shoppingrundan! Vi gick runt lite överallt och fick med oss en hel del! Slutade med en kopp Caramel Latte för mig och en Latte för Sanna! Dagen kunde inte varit bättre! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela